Thursday, 5 January 2012

amalina minta semua blogger keluarkan gambarnya


amalina sendiri telah mengesahkan yang gambarnya itu adalah benar..ditambah dengan kenyataan daripada ibunya sendiri yang mengakui sesetengah gambar itu diambil sendiri oleh beliau sewaktu melawat amalina disana..amalina telah memberi kenyataan supaya semua blogger2 membuang gambarnya itu..dalam ucapannya juga berkata supaya tidak mencaci,mencerca dan menghinanya lagi,sebaliknya memberi nasihat dengan baik dan akan berusaha kearah yang lebih baik..untuk tengok ape yang amalina cakap..boleh klik kat sini..

walau apapun..kita mestilah menghormati keputusan yang dia telah buat..tambahan pula ibunya yang merupakan guru di smk johor jaya itu sendiri mengetahui tentang itu..sebagai rakyat malaysia..doakan lah supaya amalina menjadi insan yang lebih baik akan datang..aku dah buang gambar dia..korang pun diharap dapat buat perkara yang sama..

KEEP IN TOUCH!!!  =)

3 comments:

  1. Moga dia berubah dengan bantuan kita...dan nasihat ibunya

    ReplyDelete
  2. nasib baik aq tak letak gambar die tu...

    ReplyDelete
  3. mudah-mudahan dia benar2 berubah...budak pandai tuh...
    i follow u ..

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!