Thursday, 5 January 2012

gambar hotel : fanatasi VS realiti -part 2(last)

Ini merupakan sambungan daripada part 1 dulu..ape yang aku nak katakan cume gambar-gambar yang dipaparkan untuk part 2 ini lebih extreme dan mungkin akan buat korang lebih berhati-hati bila memilih tempat percutian atau hotel penginapan..kalau sape tak tengok lagi part 1..boleh tekan kat link ni..gambar hotel : fanatasi VS realiti -part 1..


FANTASY: Riu Palace Punta Cana


REALITI : 


FANTASY: The Aqua Hotel & Lounge, Miami


REALITI : 


FANTASY: The Claridge Hotel, Miami


REALITI : 


FANTASY: The Essex House Hotel, Miami


REALITI : 


FANTASY: The Grand Palladium Bavaro, Dominican Republic


REALITI : 


FANTASY: The JW Marriott Ihilani Resort


REALITI : 


FANTASY: The London West Hollywood, Los Angeles


REALITI : 


FANTASY: The Townhouse Hotel, Miami


REALITI : 


FANTASY: Ritz Carlton Coconut Grove, Miami


REALITI : 


FANTASY: Riu Negril Club's Pool


REALITI : 



berhati-hatilah bila memilih tempat percutian..jangan lah percaya sepenuhnya dengan ape yang kita lihat..tak kiralah ape gambar sekalipun,,mungkin itu semua telah di photoshop...Rancanglah percutian anda dengan sebaiknya..!!!..

KEEP IN TOUCH!!!  =)



1 comment:

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!