Monday, 23 January 2012

Mahligai selebriti terkenal hollywood!

Pernahkah korang membayangkan di mana selebriti-selebriti hollywood ini tinggal..?dengan duit yang bertimbun-timbun, sudah semestinya kemewahan menghujani diri mereka..


1.yang pertama ialah penyanyi yang mula popular menerusi laman youtube iaitu justin bieber..watch  beliebers.!this is what you paid!





2.selebriti yang berasal daripada kanada ini mempunyai lebih daripada 3000 pasang kasut..!..celine dion..rumah yang terletak di Florida ini bernilai $20juta..celine berterima kasih dan memberi penghargaan kepada peminatnya kerana menghadiahkan rumah itu kepada beliau..







3.Rowan Atkinson..kenal ke?..mr bean..i think he needs no introduction...look at these pictures.





4.ini yang terakhir..pengarah filem yang telah membuat duit berbillion-billion ringgit ini mempunyai rumah yang pasti mampu membuat semua orang teruja..Steven Spielberg..rumah beliau dibina diatas tanah berkeluasan 56,000 kaki persegi..





 what a world  !!! life is a beautiful things..


KEEP IN TOUCH!!!  =)




3 comments:

  1. umah mr bean pling cun rasanya...hebat btol pak lawak tu.hahhaha

    ReplyDelete
  2. mmg gempak lah rumah diorang ni... kalau kat malaysia rumah mcm ni dah buat mcm resort atau hotel je...

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!