Saturday, 21 January 2012

Rumah bernilai hampir rm120juta???

pernah tak korang bayang kan macam mana rupa rumah yang bernilai rm120 juta?!..ok la..sptutnya aku tanya dulu pernah tak korang bayangkan berapa jumlah guni diperlukan untuk memenuhi duit 120 juta tu..wow!!..thats a lot of money..!..

aku suke searh perkara-perkara yang membuatkan aku terpesona n kagum n woww!!mungkin sape-sape pernah terbaca entri aku sblm ni iaitu Rumah termahal di dunia!..walaupun rumah ini jauh lebih MURAH berbanding itu..tetapi ianya tetap awesommeee!!.cube tgok rumah yang sangat cantik kat bwah ni..warning!!..sediakan tisu untuk mengelap air liur...









lagi gambar-gambar menarik dengan membaca entry ini sepenuhnya













simple, elegance and wow! the view is spectacular!!! =0

harap-harap gambar kat dalam rumah ni bukan lah indah khabar dari rupa macam gambar dalam hotel : fanatasi VS realiti -part 2(last)


money is everything..by money is everything,i meant everything need money..n money can buy anything..so everything is about money..owwhh!!!..money and everything is so related!

mungkin korang nak bandingkan rumah ni dengan rumah pakcik donal trump!



rumah yang korang baru saja tengok ni ialah penthouse pakcik donald yang sangat-sangat lah wooww!!

ape-ape pun bersyukurlah denga ape yang kita ade..ingatlah ade lagi orang yang lebih susah dan malang daripada kita..paling tidak pun bersyukur kerana anda masih mampu untuk duduk di depan komputer tu n tengok bende2 yang hanyalah pinjaman buat sementara untuk kita ni..

sesungguhnya Allah dah tetapkan rezeki ni sama rata untuk setiap insan kat muka bumi !

p/s: Al-Fatihah untuk Allahyarham izwan pilus yang meniggal dunia pada jam 6.15 petang tadi (20.01.2012).

bersyukur kerana masih dipinjamkan nyawa untuk bernafas dan bertaubat ;(



KEEP IN TOUCH!!! =)


1 comment:

  1. waaa gile best kalau dapat rumah mcm ni. tapii berangan je laaa =.='

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!