Thursday, 16 February 2012

Ape orang dan Rosmah mansor kata tentang anugerah PHD


Sejujurnya..aku tak berapa minat untuk menulis tentang isu politik..apatah lagi dengan dunia zaman sekarang ni..aku just nak share pandangan ataupun kata orang ramai tentang penganugerahan ijazah kedoktoran daripada curtin universiti kepada isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor..








Sape nak dipersalahkan bila terjadi benda-benda macam ni..secara tak langsung ia memalukan negara malaysia juga..seluruh dunia akan tahu yang isteri pm malaysia dibenci oleh rakyatnya sendiri..reputasi malaysia akan jatuh..

Jangan salah faham ye kenapa aku cuma ambil komen-komen negative je..aku cuba untuk cari komen yang menyokong anugerah itu..tapi malangnya aku tak jumpa..kalau korang tak percaya..boleh tengok kat Curtin University ni punya page di facebook..


dalam hal ni..aku rasa kita kena nilai daripada seluruh sudut..persoalan yang utama adalah kenapa rakyat malaysia semakin benci kepada rosmah mansor.???..


ini pula video kenyataan daripada rosmah mansor sendiri tentang anugerah itu..

          


p/s : mungkin ini salah satu sebabnya-> Rosmah Mansor - If Tomorrow Never Comes


JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)

No comments:

Post a Comment

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!