Monday, 13 February 2012

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU


Jika ade sesiapa yang pernah membaca blog aku, atau pun baru nak membaca untuk kali pertama, ini adalah perkara yang korang kena tahu, Aku mementingkan kejujuran, kesaksamaan, kebaikan, belas kasihan, melayan orang sebagaimana kita mahu dilayan dan membantu mereka yang memerlukan..Itu adalah antara nilai-nilai yang perlu diterap dalam diri ..dan aku berpegang pada perkara-perkara ini!

Ini merupakan antara masalah aku bila join segmen ini yang juga merupakan segmen pertama aku join dalam berblogging....aku kena pilih satu entry yang menarik untuk buktikan yang blog aku menarik?.cuba tengok kat sebelah kanan bahagian "blog achieve" di blog aku..bagi aku semua entry aku adalah yang terbaik dan menarik.!..susah nak pilih yang mana satu..walaubagaimanapun aku pilih antara entry yang paling mendapat respon yang baik iaitu 9 Sebab kenapa tak perlu pasang music box dalam blog!..

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)

17 comments:

  1. assalam .. hye there =)

    follow dr link blog MR.Hyperactive Ben Ashaari =p

    ReplyDelete
  2. Blog ni memang menarik.. salam kenal dari lulu...
    keep it up ^__^
    Inilah masanya untuk bertukar..

    ReplyDelete
  3. hi! singgah dari blog abg ben :)

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  4. Salam singgah n follow sini...
    Salam perkenalan dari fendy

    jemput singgah

    http://fendy1302.blogspot.com/2012/02/segmen-ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  5. deno datang dari blog abg ben! done folow sini! :) jom ke blog deno... nak tak? heee (^_^)

    ReplyDelete
  6. hai, b/walking kat sini. dari segmen abg ben ashaari. jom g blog saya pulak =)

    ReplyDelete
  7. Salam..Hye..Singgah Dari Segmen BEN ASHAARI..Cantik Blog Awak!
    Harap Singgah Blog Kite Jugak K...
    Hehehe...Thanx ^_^

    http://manssmile.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  8. Saya datang daripada segmen yang sama dengan awak.. Segmen Abang Ben Ashaari.. Follow la blog saya.. Baca pun ok je.. Salam Perkenalan..
    Dah follow awak pun..

    http://kikinsynyster.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  9. follow dari segmen BA . .
    singgah lha blog kite pulak . .

    http://gadisbengang.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  10. singgah sni dri blog abg ben...

    mari2 ke blog mieza

    ReplyDelete
  11. Salam ziarah.. Datang dari segmen uncle Ben.. Sudah follow kamu.. Kalau tak keberatan, follow saya sekali..

    Entry paling menarik : http://www.hafizaiman95.com/2012/02/kesalahan-yang-lazim-dilakukan-blogger.html

    Entry segmen : http://www.hafizaiman95.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  12. Hi...Salam perkenalan dari saya, ZAROL =)

    Sama lah segmen kita kt BA !
    Wahh..Dah baca blog awak, Cantik.

    Jom tgk entry sy pulak blog sy pula.
    www.pelangianoy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. KAK BUI DTG MEMBALAS KUNJUNGAN
    ALANG2 SINGGAH TERUS FOLLOW..*__*

    ReplyDelete
  14. datang menerjah balik blog awak..nice blog..simple but penuh info...
    keep it up...salam perkenalan...

    ReplyDelete
  15. jalan jalan ke blog yang mesti dibace ni & follow juge. lucky no 133. hee. ;)

    farizafairuz.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  16. Salam perkenalan dari Sihatimerahjambu
    Datang dari segmen yang sama.Hari ni last jejak balas kengkawan.

    Jemput singgah sini

    azhafizah.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  17. Salam perkenalan :) Myu singgah dari segmen yang sama ;)

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!