Friday, 10 February 2012

Bila panda bersin dan main gelongsor!

sebelum korang teruskan baca entry ni..aku nak korang bersiap sedia dengan kecomelan barang yang aku nak promote kat korang ni..iaitu beruang panda!..

Aku nak berkongsi salah satu ciptaann Allah yang sangat comel!..bila aku tengok je video ni..aku terus kata yang aku mesti share video ni dalam blog aku..aku nak semua orang tengok betapa comelnya panda ni..video yang pertama, merupakan antara video yang mendapat pageview terbanyak di youtube..129,958,643 JUTA pada jam 7.49pm 2/10/2012!!!..



Kalau ade sape-sape yang terkejut dengan bunyi tu..aku pun melalui perkara yang sama..dan kalau korang terkejut lagi sekali lepas korang sedar yang bunyi bersin tu datang daripada baby panda tu..aku pun same!..tanjat mommy panda tu..tengah sedap-sedap makan terkedu sekejap..nasib baik tak tercekik..

Video yang kedua pula menunjukkan baby panda yang rasa macam nak buat bantal peluk jew..main gelungsur dengan kawan-kawan die..atau mungkin adik beradik dia..comelnya.!.mula-mula nak share satu
video je..tapi rasa bersalah pulak kalau tak kongsi dengan korang video ni..aku nak satu !



panda merupakan antara haiwan yang semakin pupus..dianggarkan hanya ada 1600 ekor panda sahaja yang tiggal dihutan..bayangkan kalau mereka ni pupus..kesian kat generasi akan datang dah tak dapat tengok lagi kecomelan panda-panda ni semua..




JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)

5 comments:

  1. Panda mmg comel! Hehe.. kan best kalau ada satu dkt ruma. haha ^^

    ReplyDelete
  2. kunjungan pagi sob dan comment pagi . comment back and visit back .

    ReplyDelete
  3. comelll~~~~~ nk peluk2 je panda tu...

    ReplyDelete
  4. panda mmg comel... mcm patung plak.... yg pasal baby panda bersin tu mmg kelakar...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/02/what-men-and-women-must-know.html

    ReplyDelete
  5. aaaaaa ~~sy suka pandaaaaaa !kalau boleh wat pet kt rumah ,kan seronok !hihi ~lucu lah baby panda tu bersin ,,tkejut btol mak dye ;p

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!