Friday, 3 February 2012

Meraikan entry yang ke 50!!!



Woww!!..itu je yang mampu aku katakan..bermula dengan entry "The First Time"..sampai la entry yang terkini  iaitu Pengalaman Ustaz Harun Din masuk kedalam kaabah dan Mimpi Nabi Muhammad SAW..termasuk dengan entry ini semua sekali dah ade 50 entries dalam blog aku..untuk mempunyai 50 entries dalam masa 1 bulan 10 hari bagi aku itu satu pencapaian yang sangat membanggakan..


sebagai seorang blogger,terlalu banyak perkara yang aku belajar..sebenarnya sambil aku berkongsi macam-macam cerita dengan korang,,aku juga jumpa pelbagai benda-benda menarik yang mugkin aku tak jumpa kalau aku tak jadi blogger..so aku rasa sangat lah tidak rugi menjadi seorang blogger


selain tu jugak,aku dapat membaca bermacam-macam jenis entries yang blogger-blogger lain post..semua menarik-menarik dan ada gaya dan cara yang tersendiri..Well done all bloggers!!


aku juga jumpa pelbagai istilah baru sejak berblogging antaranya blogwalking,,aku juga tak tahu yang wujud istilah-istilah blogger-blogger popular ni..dan aku tak sangka yang ade sesetengah blogger itu menganjurkan giveaway yang pada aku sangat lah menarik! mungkin satu hari nnt aku akan buat giveaway jugak..ade ke yang nak join?..hadiah dia ipad!..ade ke yang nak sponsored?..=P


bagi aku seorang blogger itu mempunyai dunia mereka sendiri..aku langsung tak pernah terfikir yang aku akan mempunyai sebuah blog satu hari nanti..dan hari ni aku dah ade blog!..terasa sangat seronok bila ade orang yang suka entry kita n suka bace blog kita..tu juga bagi aku satu pencapaian..bukan senang nak suruh orang yang kita tak kenal, bace ape yang kita tulis dan follow blog kita!..tq bloggers!


sebagai seorang blogger,,aku perlu sentiasa kreatif untuk menghasilkan entries yang menarik dan fresh,,supaya orang tak bosan bila membaca blog aku..jom kita recap apa antara entries yang aku dah post dalam blog aku..aku suka menyenaraikan  benda-benda yang mahal dan berharga..ataranya (gambar) Rumah termahal di dunia!Orang paling kaya dan dermawan di dunia , Mahligai selebriti terkenal hollywood! dan banyak lagi..aku juga cuba untuk hasilkan entry yang menjadi perbulan semasa contohnya KEPUTUSAN MAHARAJA LAWAK MEGA FINAL..entry ini aku tulis pada malam keputusan itu diumumkan..


selain tu juga aku cuba untuk pelbagaikan entry dalam blog aku dengan entry-entry seperti 15 Fakta menarik yang tak ramai orang tahu!The Best Of Yunalis Zaraai - YunaPemain kelab Barcelona menipu & lakonan semata-mata..


ada juga entries yang aku hasilkan berunsur islamik seperti Ingat lima perkara sebelum lima perkara ,Soal jawab Ustaz Azhar Idrus : 26 soalan kesemuanya..semasa menulis entries seperti ini..aku langsung tak mengharapkan untuk ramai orang membacanya..tapi Alhamdulillah..entry "Soal jawab Ustaz Azhar Idrus : 26 soalan kesemuanya" tersenarai antara entry yang paling popular dalam blog aku..terasa agak terharu jugak sebab pageview untuk entry ini naik dengan begitu cepat sekali..!..tq pembaca-pembaca semua!..jom la sama-sama buat saham akhirat!

Oleh kerana terlalu gembira aku pun tak sedar yang entry ini terlalu panjang dan langsung tak bergambar!..aku tak nak korang terlampau fokus dengan gambar sampai lupa matlamat utama aku iaitu menyambut kedatangan entry yang ke 50 ini..walaubagaimanapun aku harap..entry ini akan menjadi satu sejarah bagi diri aku..Terima Kasih semua pembaca dan bloggers!!!..


JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)





3 comments:

  1. tahniah la ko!!!! aq yg dah nk sethn blogging pun blm sampai 100...

    ReplyDelete
  2. tahniah. keep it up! ^^

    jemput singgah ke blog. =p

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!