Friday, 3 February 2012

Pengalaman Ustaz Harun Din masuk kedalam kaabah dan Mimpi Nabi Muhammad SAW

Sempena hari jumaat yang mulia ni..aku ingin berkongsi satu cerita yang sangat indah iaitu kisah Tuan Guru Harun Din yang bermimpi tentang Rasulullah..Alangkah indahnya dapat bermimpi berjumpa Rasulullah SAW..dengarlah cerita yang sangat sedih ini..


Tuan Guru Harun Din juga pernah diberi peluang unutk masuk kedalam kaabah..Ya Allah!!..sedangkan kita yang bila dapat pergi mekah menunaikan umrah atau haji pun dah cukup-cukup bersyukur lah tu..inikan pula dapat masuk kedalam kaabah!..

kat bawah ni video beliau menceritakan pengalamam masuk ke dalam kaabah..sound tak berapa clear,,boleh guna earphone untuk lebih jelas..


Alangkah bertuahnya bila kita dapat melalui saat-saat macam tu..Renung-renungkan!!

p/s : aku pernah bermimpi kiamat..

KEEP IN TOUCH!!!  =)

No comments:

Post a Comment

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!