Thursday, 15 March 2012

Ade orang promote blog aku?!-Blogger lelaki pilihan

Entry ringkas ini cuma nak memberi tahu yang ade satu blog ni telah meletakkan blog aku sebagai "blogger lelaki pilihan" dalam blog beliau..sebenarnya aku tak perasan pun..sebab die cuma tinggalkan jejak di shoutbox untuk bagi tau yang aku ade dalam entry dia tu..jadi lambat sikit aku  dapat tahu..

by the way..terima kasih kepada tuan punya blog..iaitu http://kuahayampedas.blogspot.com/...pergilah ke blog dia yerr..tujuan utama aku bukan lah nak promote blog die..sapalah aku..just nak ucap terima kasih sebab apreciate ape yang aku buat..TERIMA KASIH!!!..kalau nak baca entry yang aku maksudkan tu boleh baca kat sini..

aku harap lepas ni semua blogger akan berusaha keras untuk meningkatkan kualiti blog masing-masing...macam ape yang aku buat setiap kali update entry..aku akan sentiasa pastikan yang entry aku itu bertambah baik dari semua aspek..yang paling penting memberi kesan positif kepada pembaca..

p/s : terima kasih jugak kalau ade sesape yang suka baca blog yang tak seberapa ni..!!!

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)


1 comment:

  1. gaya penulisan yang baik akan menarik pembaca daripada suasana blog ^^

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!