Tuesday, 13 March 2012

Aksi lawak dari kucing...comel!!!

Kenapa la comel sangat nii!!!..kalau ade anugerah binatang paling comel..mesti kucing dapat top 5 kan..

jom tengok gambar gelagat-gelagat kucing yang jarang kita dapat tengok..kucing ni sebenarnya ada bakat melawak tersembunyi..malas je nak tunjuk...=D

dah gemok..kena exercise ni..!
tolong lahh!!
12 lagi gambar dengan membaca entry ini sepenuhnya..


saya tak bersalah!

Tolong!!tercekik tulang ikan!!

aaiiikkk???
nak ape?
menari kejap!
hai semua!!
nak masak ape hari ni ek??
diiaaaaaa,,,isaaabeelllaa..lambang cinta..yang laraaa!!!

tumpang boleh tak?
hiiiaarrgghh!!..mengeliat jap..
kita nak pegi mana ni cantik2.?

aku nak jatuhh!!=D

gambar yang last tu buat aku pecah perut tengok..ape yang dia main dalam spender tuu..memang pandai sape yang buat dialogue dalam gambar tu..bayangkan klu kucing tu boleh bercakap..dengan intonasi dialogue dalam gambar tu..=D..jangan laahh goyangg-goyanggg!!!..comel nyee!!..



JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)











10 comments:

  1. KLU KUCING TU PNDAI CKP... gerenti dunia akn huru hara....

    ReplyDelete
  2. alaaaaaaa......cute gile !!!!!! semuaaaaa cute !! geramnya aku ! HAHAHAHA <-- xleh nmpk kucing comel

    ReplyDelete
  3. waa comel . suke kucing yg nyanyi isabella . tuhh . hehe .
    meh tgk sini jugak yee .
    http://hatiamira.blogspot.com/2012/03/photoshoot-kucing.html

    ReplyDelete
  4. pecah perot tengok aksi kucing2 nie . heee :)

    ReplyDelete
  5. comel betul kucing2 tu . . . >_<

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!