Thursday, 15 March 2012

Baju unik diperbuat daripada kertas

Dari segi kreatif..ya!..tak dinafikan memang kreatif..tapi dari segi logiknya..baju diperbuat daripada kertas..???

ok la..kenapa nak fikir logik?..sedangkan dah banyak benda-benda tak logik berlaku kat dunia sekarang ni kan...

tak dapat bayangkan macam mana kalau tetiba hujan...kertas tu kene laminate dulu..baru la tahan lama sikit..kalis air..sorry kepada pembuat baju ni..cuma nak bagi idea je..



lagi gambar dengan membaca entry ini sepenuhnya..



kreatif kan..menggunakan teknik lipatan daripada kertas..boleh buat sepasang baju..macam origami plak..tapi kalau orang melayu yang pakai baju-baju kat atas ni..nanti ade pulak pepatah baru.."macam tak cukup kertas jew"..=P
thingsnews

p/s :kalau lady gaga nampak ni..mesti terus order 10!.."i want that paper dresss!!!"

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!



KEEP IN TOUCH!!!  =)




5 comments:

  1. tak dpt bayangkan kalau kertas mertas tu koyak... btw diorang ni memang terlebih kreatif kn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih baik jangan dibayangkan! hihi =O

      Delete
  2. terlebih kreatif namanya nih :) hehe

    ReplyDelete
  3. haha suke2, kawan sy penah buat baju kertas ni, dy kena guna kertas yg keras, dan benda ni dibuat utk buat phtotoshoot je, lady gaga je mampu pkai g jalan2, haha :p

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!