Sunday, 25 March 2012

Betul ke gambar makhluk ni???-seram! PG13

Selepas tengok gambar-gambar ni semua, pasti korang akan percaya yang mereka berada di mana-mana. mungkin di sebelah korang, atau mungkin pada ketika ini mereka sedang memerhatikan  korang, atau pun mungkin itu semua cuma khayalan yang merasuk minda korang.. 

 Jom kita tengok gambar-gambar seram yang mungkin korang boleh komen kesahihannya. Maklumlah, zaman sekarang dah maju. guna photoshop, semua gambar boleh jadi macam-macam..atau pun ini semua  cuma lakonan semata-mata? cer komen sikit..



7 lagi gambar lebih menarik dengan membaca entry ini sepenuhnya...








Dalam dunia sekarang ni, kita jangan cepat percaya dengan apa yang kita lihat. Teknologi moden zaman sekarang ni dah banyak mempengaruhi minda masyarakat. Sedangkan kita sendiri tak pernah tengok, tapi oleh kerana sumber-sumber tertentu yang membuatkan perkara-perkara ini begitu realistik, kita jadi terlalu taksub untuk percaya. Mereka ada dunia mereka, dan kita boleh hidup dengan aman selagi kita tidak melampaui batas.

Teringat satu video di youtube..Dr Fadhilah Khamsah ada berkata.."Dalam Al-Quran dan habis, ada menyebut tentang jin, malaikat, dan syaitan, tetapi tiada satu pun yang menyebut tetang HANTU!"

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)






3 comments:

  1. hehehe.. nth la.. bende nie sush nk ckp... tp memg ngaku... xpenh jumpe hantu...

    ReplyDelete
  2. belum jumpa belum tau.. hehehehe... memang ianya wujud, mungkin jelamaan jin atau syaitan.. mungkin juga makhluk Allah yang lain sama macam kita yang ada kebolehan macam yang kita ada.. :)

    ReplyDelete
  3. kat sini pun ramai nak kabar tu... ihihiihihi seram mampir

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!