Friday, 16 March 2012

Comelllnyaaa Daniel Hyunoo Lachapelle..!!!-tak kenal?..jom berkenalan!

Budak ni telah menyebabkan satu mesin untuk menguji tahap kecomelan di us..rosak..oleh kerana wajahnya yang telah overlimit kan pengesan mesin tu..sehingga meletop..ok2..you got my point ...letak unsur-unsur hyperbola sikit..sebelum korang teruskan..aku nak bagi beberapa amaran..

1.entry ini mengandungi sangat banyak gambar.

2.segala risiko pengsan,pening-pening,kegilaan atau fanatik tahap maksimun adalah tanggungan sendiri..

3.segala kelakuan aneh atau diluar jangkaan selepas melihat gambar-gambar dibawah adalah risiko masing-masing..

4.jika anda mengalami simptom-simptom diatas..kemungkinan besar adalah disebabkan betapa comelnya Daniel Hyunoo ni..

5.segera ke klinik atau hospital berdekatan..

BANYAK lagi gambar dengan membaca entry ini sepenuhnya... diulangi..BANYAK!=P




Kalau sebelum ni aku pernah menulis entry tentang 21 jenis soalan yang tiada jawapan!..hari ni aku nak tambah lagi satu..antara gambar di atas..sila pilih satu yang comel?...

aku tau entry ni bukalah entry yang baik kerana mengandungi terlampau banyak gambar..tapi aku rasa aku perlu tunjuk semua gambar-gambar ni kat korang..dan aku tak tahu nak pilih yang mana satu comell..so aku letak semua!!!..sorry la kepada sesiapa yang mempunyai speed internet yang slow ketika ini,dan tak dapat loading semua gambar..datang len kali yer..bila internet dah lajuuuu!..

kenapa comel sangat ni??!..adush..nak satu jugak!..aku mula mengenali daniel sejak orang ramai menggunakan gambarnya sebagai display picture di facebook..memang tak dinafikan..coommeeelll sanngatt!!

yang last tu untuk korang semua!!!

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)





10 comments:

  1. DEMMMM so cute!!

    Nice entry..

    Hope sudi balas kunjungan :D

    http://blogbudaksengal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mintak izin ambil gmbar tu boleh ?? =>

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh..kita sama2 share the cuteness!!!..Comel untuk semuaaa!!..=)

      Delete
  3. mmg comel... klu aq comel mesti ramai yg buat gmbar aq sbg DP kat FB semua org... huhu...

    ReplyDelete
  4. alolo..shomey nye bdak nih~

    ReplyDelete
  5. Comel sangat sangat. Tapi, tertanya tanya, siapa si comel ni?

    ReplyDelete
  6. kenape comel sgt ni..geram geram geram

    ReplyDelete
  7. Terpikat tergoda ngn pic no 2 tu...wink2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pic no 2 tu orang nye sama dengan yang petama,3,4,5 dan semuanya..terpikat dengan semua!@_@

      Delete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!