Tuesday, 10 April 2012

13 Reka bentuk kereta yang sangat pelik!

Aku pernah berkongsi gambar Rumah dan bangunan yang pelik tapi awesome!!!Rumah dan bangunan yang pelik tapi awesome!!!-volume 2..aku juga pernah berkongsi tetang 10 kereta termahal di dunia (2011-2012)..berbeza dengan kereta termahal tu..yang aku nak tunjuk kat korang sekarang ini ialah kereta-kereta yang mungkin korang tak akan jumpa bila cari kat kedai..

Mereka yang berfikiran kreatif dan innovatif ni telah mengubah bentuk asal kereta mereka hingga menjadi sebuah kereta yang unik dan pelik.

11 lagi gambar dengan membaca entry ini sepenuhnya...



Macam-macam yang manusia boleh hasilkan.. Dengan pemikiran yang kreatif, ade saje idea diluar jangkaan yang timbul..hasilnya.. tengoklah kereta-kereta kat atas ni..satu benda yang aku terfikir bila tengok kereta ni semua ialah..

"kemana tempat yang sesuai untuk anda mereka bawa kereta ni selain daripada pameran kereta-kereta pelik.?"

Yurock

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)


1 comment:

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!