Monday, 30 April 2012

5 barang yang pertama di dunia

Setiap perkara yang kita buat mesti ade kali pertama, mencuba untuk kali pertama bukanlah satu perkara yang mudah, kita mesti berani untuk mencuba sesuatu perkara yang baru, barulah ade kemajuan dalam hidup.

Macam entry aku masa mula-mula berblog dulu. "The First Time", entry yang bertarikh 24 disember 2011. Itu adalah entry yang pertama aku tulis dalam blog ni. Bagi aku, entry itu sangat bermakna. Ia menunjukkan titik permulaan aku menulis blog. mungkin dalam masa beberapa tahun akan datang, entry ini akan memberi lebih makna pada aku.

macam gambar-gambar kat bawah ni, mungkin generasi sekarang ramai tak tahu bagaimana permulaan sesuatu teknologi yang canggih sekarang ni. Semua tu berperingat-peringkat.

jom kita tengok koleksi barang-barang pertama ni...

4 lagi gambar barang yang pertama di dunia dengan membaca entry ini sepenuhnya...








Masa awal-awal barang tu dicipta, mesti diorang takkan terfikir yang akan ada benda yang lebih mudah daripada itu. Terutamanya hard drive dengan komputer tu. Sekarang dah canggih, semua nipis-nipis dan compact.


JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)


1 comment:

  1. bapak la pendrive besar gabak mcm tu... klu aq tak beli lah besar mcm gajah...

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!