Monday, 2 April 2012

Fan Page Celebration Giveaway! by EQBAL ZACK

Join giveaway?!..bagi aku yang baru pertama kali nak join giveaway anjuran blogger ni, ianya sesuatu yang agak pelik, kerana semua dilakukan secara maya. Aku tak meletakkan harapan yang tinggi menggunung untuk mendapatkan hadiah yang diberikan, tujuan aku cuma untuk memberi sokongan kepada para blogger lain yang sudah bersusah payah berblogging dan membuahkan hasil..

Apatah lagi giveaway ini dianjurkan kerana ingin memberi penghargaan kepada para pembaca dan followers yang sering berkunjung ke laman blog beliau. Blog yang aku maksudkan ialah eqbalzack.

hadiah untuk wanita

Bagi aku idea bloggers untuk membuat giveaway ini sangat lah bagus. Selain daripada memeriahkan lagi dunia blog, mereka juga cuba untuk merapatkan hubungan antara satu sama lain, walaupun secara alam maya sahaja.

hadiah untuk lelaki

pemilihan pemenang adalah berdasarkan random.org..ini bermakna, semakin sikit orang yang join, semakin besar peluang aku untuk menang. So korang yang baca atau pun tau tentang giveaway ni..jangan join!!..yang dah join sila tarik diri cepat!..=P

Just kidding!..nah link untuk join..sini..=)

p/s : Kalau korang membaca entry ini lebih daripada tarikh 7 April 2012. Sila abaikan..

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)

No comments:

Post a Comment

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!