Wednesday, 25 April 2012

Idea penciptaan jam loceng yang GENIUS!

Sapa yang tak pernah snooze jam kan. Itulah aktiviti aku setiap pagi sebelum aku bangun untuk ke kelas. Walaupun kadang-kadang kita sakit hati bila jam tu berbunyi, tapi aku pasti mesti kita akan lebih sakit hati bila jam tu tak bebunyi!

Aku ade beberapa peristiwa berkenaan dengan jam loceng, yang paling teruk adalah bangun lewat untuk ke peperiksaan, akibatnya tak dapat masuk exam hall. Semua gara-gara snooze jam loceng.!

Tapi aku dah jumpa solusi yang mungkin akan membuat korang berfikir 2 3ribu kali untuk snooze jam tu..

Baca entry ini sepenuhnya...



Serius genius sangat sapa yang mencurahkan idea untuk penciptaan jam diatas. Terutamanya yang pertama. Nak snooze? Kene derma dekat organisasi yang kita tak sokong. Rasanya kalau kita set untuk derma kat organisasi yang kita sokong pun, mungkin 5 6 kali jugak berfikir nak snooze. Nak-nak pulak yang jenis snooze jam 10 20 kali sehari (ops!kantoi!)=D..


JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!! =)


5 comments:

  1. aq suka yg ketiga... kompem tak akan tidur balik...

    ReplyDelete
  2. whoaaa , menarikk !

    #hye tuan tanah , jemput singgah blog saya . ada buat makan makan sikit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow ! giler cool jam nih ?? .. haha .. teringin pulak . mesti kelakar !

      Delete
  3. menakutkan la semua jam loceng ni. kui3

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!