Monday, 30 April 2012

Yunalis Zaraai yang sangat awesome.!!!

Semua tahu yang yuna dah lama melebarkan sayapnya dalam bidang seni ke negara luar. Kerjaya yuna makin bertambah-tambah baik apabila bekerjasama dengan pharel william..Bermacam-macam kejayaan telah diraih..24 april 2012 dia telah melancarkan album penuh pertamanya kat us. Untuk pasaran malaysia tak masuk lagi.


Ade beberapa entry yang aku ade update tentang yuna dalam blog aku sebelum ni, antaranya The Best Of Yunalis Zaraai - YunaYuna masuk Talk Show popular USA!!! -betulkah?..selepas aku mendengar beberapa lagu dalam album yuna di youtube, ape yang aku dapat katakan ialah, perkembangan muzik yuna sangat mengkagumkan!!!!!!!..


Kalau dulu mungkin ade yang kata lagu yuna semua mendayu-dayu dan bosan. Tapi aku pasti korang semua mesti akan terpegun dengan lagu-lagu baru yuna, Lagu-lagu yuna dalam album yang terkini ni sangat bebeza daripada apa yang selalu kita dengar, sangat-sangat berlainan. Susunan muzik sangat best dan sedap didengar. Memang international lah. Kalau boleh disamakan mungkin seakan-akan sama dengan amy winehouse, dan beberapa artis hollywod lain. Mungkin ade beberapa lagu yang korang akan terus tertarik selepas mendengarnya walaupun kali pertama.

jom kita layan lagu yuna yang sangat AWESOME dengan membaca entry ini sepenuhnya.!!!









lagu yang pertama tu, jujur aku katakan aku terus suka disaat kali pertama aku dengar. bunyi pertama aku dengar dah terpikat. Seriosly sangat awesomeeee.!!!!!..sama dengan lagu yang kedua..music arrangement dia sangat catchy dan wow..!lagu yang keempat tu starting dia je dah buat aku nak dengar sampai habis, bila dah dengar lagi la nak ulang-ulang berkali-kali! Lagu keempat yang aku share kat atas ni memang sangat lain daripada apa yang kita selalu dengar daripada yuna.

Overall ape yang aku boleh kata lagu-lagu baru yuna ni sangat-sangat best!.Congratulation yuna and all the team yang terlibat dalam penghasilan lagu-lagu ni semua..sangat-sangat best!(nak bagi 10 bintang daripada 5 boleh tak?).kalau nak kata proud to have yuna as a malaysian, mesti klise sangat kan..but that is the fact. Macam tak percaya yang aku akan dengar lagu-lagu hebat macam ni daripada yuna.

Kalau korang nak dengar Lagi lagu yuna, boleh check dekat Alen's Channel...ada 13 lagu yang semuanyaaa awesome.!!!







p/s : YUNA sangat AWESOME..!!! Two thumb up!!  Tq yuna for all the music you've shared!

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!! =)

2 comments:

  1. serious aku ckp.. x suka cara tudung dea skrg ni.. turban .. x cantik.. mcm orang afrika dah

    ReplyDelete
  2. ohh same ah..tapi lagu dia best..n love yuna

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!