Friday, 11 May 2012

Barang yang dah tak berguna lagi masa kini!

Dalam blog aku ni asyik cerita pasal teknologi je, sebab aku nampak perkembangan teknologi sekarang ni sangat pantas. gadget-gadget baru silih berganti, nak beli pun jadi serba salah, sebab memang tahu akan keluar lagi yang lebih canggih.

Kadang-kadang yang kita tak jangka pun ade. Tapi aku respect kepada sesiapa yang masih menggunakan cara lama untuk bekerja. Contohnya pos surat, guna telefon awam, naik basikal ke tempat kerja. Ade ke kat malaysia naik basikal pegi tempat kerja?

jom kita tengok Barang yang dah tak berguna lagi masa kini!...
kamera guna filem!
sape masih guna ni, memang legend!
Baca entry ini sepenuhnya...

ok.!Faham..
sampai terkoyak-koyak kerta nak padam pen.!
dulu suka memancing dalam rumah=P
Telefon ni banyak berjasa pada aku!
Kalau tanya budak zaman sekarang, aku yakin 99.99 peratus yang mereka tak pernah guna benda-benda ni semua. Silap-silap diorang tak tahu pun ape barang-barang ni. Tapi aku ingat ade public phone yang boleh hantar mesej, masa baru-baru keluar rasa macam canggih sangat. Ade sape pernah guna?

benda-benda ni semua la yang banyak berjasa dalm hidup kita. maksud 'kita' tu yang hidup dizaman barang-barang ni adalah barang yang paling canggih ketika itu.

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!! =)




1 comment:

  1. ko punya LAH JAKON, NMPK PUBLIC PHONE NK BERGAMBO...

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!