Thursday, 3 May 2012

Bila haiwan meniru aksi YOGA! (COMEL!!!)

Apa yang lebih comel selain daripada haiwan yang meniru aksi manusia? Haiwan ini dicipta ibarat untuk saling melengkapi antara kehidupan manusia dan alam. Aku percaya setiap yang ada dalam alam semesta ini saling memerlukan antara satu sama lain.

Aku yakin ramai yang setuju kalau aku cakap kucing adalah antara binatang yang boleh disenaraikan dalam kategori 5 binatang tercomel di dunia.!..kedua panda..kalau tak percaya cuba kita tengok filem animasi yang popular, kungfu panda, tom and jerry.

sebab tu la kedua-dua haiwan ni adalam dalam entry blog aku. Baca entry ni Aksi lawak dari kucing...comel!!!  Bila kucing dijadikan seperti manusia!  Bila panda bersin dan main gelongsor!...=D


Aku tak pasti kenapa manusia suka membunuh binatang. Mungkin antara satu sebab ialah mereka ini tak menunjukkan apa-apa ekspresi muka bila kita cuba nak bunuh diorang=D. Lebih-lebih lagi semut, semakin kecil sesuatu binatang itu semakin mudah kita nak bunuh, sebab kita tak nampak ekspresi muka diorang.=P

jom kita tengok aksi haiwan yang meniru senaman YOGA...



25 haiwan meniru aksi YOGA dengan membaca entry ini sepenuhnya...




























Sape kata haiwan tak pandai buat yoga. Diorang pun mampu jugak buat aksi-aksi tu semua. 

Dalam entry ni aku agak keliru nak guna perkataan haiwan ataupun binatang? Yang aku pasti kedua tu memberi maksud yang sama. Cuma mungkin perkataan "haiwan" tu lebih sopan dan tidak kasar. Ada sapa-sapa boleh terangkan beza haiwan dan binatang?


JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!! =)


1 comment:

  1. hahaha, kelakar tengok gambar2x kat atas uh, ehehe

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!