Wednesday, 23 May 2012

Kreatif : Sabun selalu jatuh dari tangan? ini penyelesaiannya!

Aku yakin mesti ramai yang mengalami masalah sabun badan yang selalu jatuh dari tangan, lebih-lebih lagi sabun buku tu kan. Sabun kan licin, mesti lah senang terlepas dari tangan. Macam handphone la, selalu je terjatuh atau terlepas dari tangan (yang best kalau terlepas masa tengah baring,cepuk kat muka!).

Tapi korang tak perlu risau lagi dengan masalah tu, sebab dah ade invention yang tak kan buat sabun tu terlepas dari tangan lagi. Malah korang tak payah pun nak genggam sebijik sabun tu lagi.. cube tengok rekaan yang sangat kretif ni.!


Baca artikel ini sepenuhnya...








Krearif tak??..lepas ni nak sabun badan, kena parut dulu sabun. Selain daripada sabun tak terjatuh dari tangan, kita juga dapat menjaga kebersihan sebab tak ade lah banyak tangan yang pegang sabun tu, dan kuman pun tak merebak.

Lepas ni boleh la cari kat kedai 2 ringgit ataupun kedai rm1.99sen=P..kalau tak pun beli je pemarut tu, letak dalam bilik air satu.=D

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARIPADA SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)

1 comment:

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!