Saturday, 5 May 2012

Lakaran pertama siri kartun popular.!

Mungkin kebanyakan cerita-cerita kat bawah ni dah tak 'sepopular' zaman dulu. Sebab paling utama yang aku nampak kerana teknologi yang semakin canggih untuk mencipta karakter kartun 3D yang lebih real dan mengagumkan.

jom kita tengok macam mana rupa lakaran yag pertama watak-watak kartun yang popular ni dilukis.


Baca entry ini sepenuhnya...











Kepada pelukis siri kartun upin-ipin dan boboiboy, sila simpan lakaran anda yang pertama! 20 ke 30 tahun lagi mesti akan jadi suatu yang sangat berharga.

p/s : Barang antik tinggi nilainya.

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!! =)



1 comment:

  1. halus je artwork diorang.. masterpiece.. ^^

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!