Saturday, 2 June 2012

Air mineral keluaran Apple?



Can u imagine how fancy it look, walking around holding up a bottle of apple mineral water? Mesti semua pandang macam, fuuyooo!..minum air apple, padahal mineral water je pun. Kalau dah ade nama, keluarkan ape-ape produk pon mesti nampak bergaya n mewah. 

p/s : Air ni tak ade pun, jangan hang dok pi cari pulak=)

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARIPADA SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!!  =)

3 comments:

  1. cuba bayangkan kalau air tu betul2 ade. berapa agak2nye harga die eh? hahah!

    ReplyDelete
  2. raenye sebotol seploh inggit... tak pun lg lebih... klu harga mcm tu mmg pandang je yg mampu....

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!