Sunday, 1 July 2012

9 gambar yang sebenarnya adalah lukisan!

Mungkin korang takkan percaya gambar-gambar ni semua sebenarnya cumalah lukisan yang dilukis oleh artist yang sangat awesome. Ini bukanlah gambar yang dipetik menggunakan DSLR atau pun kamera kodak mahupun kamera lomo yang murah tapi menghasilkan gambar yang cantik, tapi ini ialah satu lukisan.

jom tengok 9 gambar yang sangat real ni...

1. Stesen keretapi


8 lagi gambar dengan membaca entry ini sepenuhnya...


2. Orang berenang


3. Perempuan dan susu tumpah


4. Percikan air


5. Lunch in Tiburon


6.Self portrait


7.Shower scene


8.Kayu yang menggelupas


9. Portrait wanita



Jom selamatkan telur penyu..klik sini!
Top 3 showdown 2012..klik sini!


Gambar yang terakhir tu merupakan portrait seorang wanita hasil daripada imaginasi seorang pelukis yang hanya membayangkan wajah yang akan dilukis. Ya!..wanita itu sebenarnya tidak wujud. Atau mungkin ada yang mirip-mirip, tapi lukisan tu tidak merujuk kepada mana-mana orang. Ni kira macam Leonardo da vinci yang lukis Monalisa la.

Cadangan aku kepada pelukis tu, sila tulis semua rahsia-rahsia ataupun fakta-fakta tentang gambar tu, kalau ada mesej-mesej tersembunyi, sila tulis kat belakang lukisan tu. Nanti dah beratus tahun, takdelah orang dok bersusah payah nak kaji, sape perempuan yang cantik tu!..just my 2 cents..hehe=)..you'r welcome Dru Blair!.


klik sini !

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARIPADA SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!! =)

3 comments:

  1. perghh.. terbaik semua lukisan nie.. cam real!!

    ReplyDelete
  2. owsom!! amazing lah sume gmba2 nih....LIKE banyak2! muehehe..

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!