Thursday, 5 July 2012

Animasi optical illusion yang sangat mengelirukan!

Animasi-animasi kat bawah ni mungkin mengelirukan dan membuatkan korang terfikir-fikir macam mana boleh jadi macam tu..dan itulah yang sebenarnya patut kita buat..mata kita pun boleh tertipu!
jom tengok illusi-illusi ni semua

Baca entry ini sepenuhnya...


zoom in infinity!

Perhatikan simbol "+" kat tengah tu..

Tenung dot diantara dua objek diatas. bintang itu akan berwarna.
Jika anda perhatikan dot berwarna kuning, putaran itu akan mengikut arah jam.
Sebaliknya berlaku jika anda memerhatikan dot yang berwarna merah.
Ape yang boleh anda perhatikan?
Cari penyelesaian gambar ni..


Rasanya cukup lah tu.kalau tengok banyak-banyak sangat boleh berpinar-pinar mata..

Tak semua yang kita nampak itu betul!

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARIPADA SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!! =)




4 comments:

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!