Tuesday, 3 July 2012

Fazura dan Christian Louboutin! Woww!!!

Entry yang aku nak update kali ni mungkin agak pelik..sape yang selalu baca blog aku,,mungkin korang tak akan jangka yang akan ada entry macam ni(macam la ada yang selalu baca!=P).

Well,,kita kena la versatile kan=P..Anyway,,Fazura merupakan antara pelakon yang aku minat..bukan sahaja dia tu yang cantik,gorjes dan fazbulous..=D malah juga berbakat..tu yang penting!..Fazura merupakan antara artis yang sangat bercitarasa tinggi..butiknya yang baru saja di buka kat bangsar tu di beri nama House Of Dolls..bukan jual patung ye..tapi butik baju..

Intro aku ni selalu lari tajuk..padahal nak cite pasal Fazura dan christian louboutin(cara sebutnya ialah ke-ris-ti-yan low-bow-ton!). Kalau korang nak tahu, jenama ni line-line celine dion n the geng sahaja yang mampu pakai. Maksud aku yang kaya bagai nak rak!..sebab harga sepasang kasut je boleh mencecah rm3000 ringgit tahu!(sila kira berapa bulan gaji). Malah ade yang mencecah puluhan ribu ringgit!

Kasut jenama ini juga ada trademark tersendiri, iaitu tapak kasutnya berwarna merah. Itulah identiti chritian laboutin. Aku pun tak tahu kenapa sebut nya lobuton padahal ejaannya labutin. Lain negara lain cara sebut.hmmm..sebut je la ape pun..itu jew yang mampu kan..hahaha!=D

Jom tengok beberapa pasang kasut christian louboutin milik fazura..


yang tengah tu laboutin ye!yang tu aku rasa boleh cecah 10k!!

Baca entry ini sepenuhnya..







Ini yang terbaru..! kat anugerah Eh!..pehhh!!(macam besar sikit)
ini baru yang dapat dikesan ye..mungkin ade spuloh lagi kat rak die..wow..!..Kalau simpan sebulan seratus...30 bulan baru dapat sepasang tau tak!..and adakah simpanan 30 bulan itu berbaloi untuk sepasang kasut?!!

To fazura..kalau ada lagi kasut-kasut laboutin you yang nak dipublish dalam entry ni..boleh lah email kan kat saya ye..nanti akan dimasukkan..=)..=P(perasan)


JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARIPADA SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!! =)

2 comments:

  1. payahnya nak sebut..haha. ladies dan kasut mmg tak dpt dipisahkan.

    ReplyDelete
  2. Kalau dapat kasut ni sebijik pun dah gembira bagai nak rak. Tapi macam x sanggup nak pakai kat luar. Pakai dalam rumah je sebab mahal sangat!

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!