Tuesday, 31 July 2012

Perbezaan lebih menarik : LELAKI VS PEREMPUAN

Kenapa aku letak "lebih menarik" kat tajuk tu?, sebab sebelum ni aku dah pernah buat artikel tajuknya Perbezaan menarik : LELAKI VS PEREMPUAN. So untuk entry yang ni aku rasa lebih menarik sebab semua yang aku nak tunjukkan ni dah di visualise kan dalam bentuk gambar. Orang sekarang ni dah malas nak baca, nak tengok gambar je. Yes! Macam masa tadika dulu, buku semua banyak gambar..best kan?=P

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.
Aku tak nafikan ade sesetengahnya yang betul dan ade jugak yang tak, hmmm sebenarnya bukan tak betul la, cuma mungkin jarang berlaku tapi still ade yang mengalami jugak. Gambar no 3, 9, 12 dengan yang no 13 adalah yang paling aku setuju.

Pada korang yang mana korang rasa paling betul.!..share lah share lah=)

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARIPADA SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!! =)

1 comment:

  1. hahaha..nk tergelak bila bca fakta2 kat atas ni perbezaan antara perempuan dan lelaki. Ade yang sama..dan ada juga yang tak sama ok. hehehe. :D

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!