Saturday, 7 July 2012

Restoran dan suite yang SANGAT AWESOME!

There are no words to describe this really awesome place!..nyaman, jauh dari kesibukan, stress, menikmati keindahan Allah di sekeliling, Berkongsi hidup dengan hidupan laut, tidur dengan ikan-ikan yang berenang-renang. haaahhh..asiiikk!

Nah!.tengok gambar-gambar tempat percutian ni..

makan dengan ikan-ikan..bestnya!

ha,,tak yah nak pasang kipas or air cond..fresh air dari laut..pergh..
dapat tengok matahari terbenam or terbit..syiokk!
Baca entry ini sepenuhnya...

lepak sini sedap woo..

Nak rasa cam ni? pegi akuaria bwak tilam n bantal..haha

bila dapat rasa tido tempat macam ni..

Agak-agak, time kita makan ikan tu ada banyak kat situ ke..
silap-silap semua tak nak dekat. Hampeh!
Hukum Alam ni memang saling melengkapi.!!..Segala yang ada kat sekeliling ni semua berguna..

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARIPADA SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!! =)

2 comments:

  1. memang best... sejuk dan nyaman je rase...

    ReplyDelete
  2. biru laut tu cantik, sejuk mata memandang

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!