Monday, 26 November 2012

Best ke blog aku???

Aku rasa persoalan cam ni mesti bermain-main kat dalam otak blogger-blogger decent macam kita ni kan.. Masa aku mula-mula berblog dulu.. Aku rasa bersemangat giler nak update entry.. bila dah update tu..gegeh share dekat group blogger fb yang aku join..ade la dalam 20 group..Bila rasa macam entry aku dah kebawah sangat aku share lagi..tu je la keje aku.. Semangat nye tu..memang di tahap kuasa kuda lah..

Me and izara at shout award.!-sunway lagoon..
Masa tu memang matlamat utama untuk kumpul followers la.. terasa macam heaven gila bila followers tu bertambah..even sorang pun.. Tak kurang jugak ada yang follow sebab mengharapkan untuk aku follow balik..hmm..yang ni aku no komen..tapi rasanya tak praktikal kot cara ni.. patutnya biar la orang yang follow kita tu seikhlas hati kan..

Tapi pernah satu masa tu ada orang yang unfollow..ahh!..ada aku kesah..aku pun tak tau tu sape..haha..!..Mungkin dia unfollow sebab aku tak follow dia balik kot..Anyway, Aku harap yang follow aku sekarang ni memang yang betul-betul ikhlas..hehe

woottt!..siti saleha...=)

Perlu ke nak jadi blogger yang famous amos ni?.. Kekadang tu ada la jugak timbul sekelumit jelesz bila tengok blogger-blogger yang dah dikenali ramai n ada pengaruh sendiri ni.. Tapi tetiba aku tersedar dari lamunan yang panjang,, Mereka dah famous, aku tak famous lagi...haaaaaaaa...ok la tu..bukan hidup ni untuk saling melengkapi ke..kalau semua blogger nak famous..sape yang nak jadi blogger yang tak famous..so fair n square!..ibarat macam kekayaan la kan..kalau semua orang kaya..sapa yang nak jadi miskin..

Sebab tu la, walau setinggi mana pun kedudukan kita.. Jangan lupa orang kat bawah..Sebab tanpa diorang kita tak mungkin akan ada kat atas..Sila fikir-fikirkan..

Last pic to share!..

Fahrin ahmad- Yang ni unexpected...terserempak kat mid valley..wiiihuuu!!  haha


JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI..

KEEP IN TOUCH!!! =)

No comments:

Post a Comment

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!