Monday, 5 November 2012

Blogger hangat-hangat taik Hayam!

Akukah blogger yang dimaksudkan itu?..macam ye jew..

Aku masih ingat lagi masa awal-awal buat blog dulu,,,kuusssss semangat nya bukan main, hari-hari dok bukak nak hupdate..entah isim mana yang dah rasuk aku masa tu.. sampaikan tengah-tengah jalan ni pun terpikir-pikir ape yang aku nak update..

Kalau korang bleh tengok achivement blog ni, makin hari makin berkurang jumlah post setiap bulan..daripada 30+ post, jadi 20+..sampai la sekarang ni nak cecah 10 pun payah dik..Kenapa ye?..
ocopot abah ko jlo..!..tanjat oboi!
Aku rasa mesti ramai blogger yang rasa macam aku sekarang ni...jap2..kalau korang baru 2 3 bulan blogging, mungkin korang tak rasa lagi kot..tungguh nak dekat setahun nanti ye..

kadang-kadang bukan semua benda dalam dunia ni
kita boleh paham..tengok lah atas ni..!
Pada aku bukan malas isu utamanya, tapi matlamat yang menjadi punca..ecewah!..masa mula-mula dulu entry-entry aku lebih terarah memaparkan benda-benda yang menarik dan tertariik dan debomm!..tapi sekarang ni aku nak kurangkan buat entry-entry cam tu..tapi bukannya nak tingglkan terus, tapi kurangkan..aku nak buat entry hasil daripada penulisan kreatif aku sendiri..ape-ape yang aku fikir boleh datangkan kebaikan untuk orang lain..aku share lah..

reaksi aku abila tengok ni...1.Whaattt??
2.Why??
3.Really.!
People change kan..so aku rasa aku nak mengubah dunia dengan ideologi-ideologi yang boleh merangsang minda...(booooo,,hangat-hangat taik kerobau yo lah!)..

Kejayaan yang sebenar dalam hidup adalah apabila kita dapat merubah seseorang menjadi orang yang lebih baik...Bila kita buat baik kek ore, ore pun buat baik kek kito jugok...haaaaa..buruk beno bunyi nya...!
ni mesti main pengsan-pengsan..haha!..clever!
Lastly, gud luck tok yang SPM hari ni, first paper..n to all people around the globe and universe..over plak,..yang sedang,akan atau sudah pun selesai peperiksaan..gud luck!..Sebenarnya hidup ni pun satu peperiksaan..!..sama ada kita sedar ataupun tidak..kita sentiasa di uji..!..

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!




KEEP IN TOUCH!!! =)


3 comments:

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!