Monday, 24 December 2012

Happy Birthday Blog..!..(and me too!)

Aku dengan blog aku ni sebenarnya berkongsi tarikh kelahiran yang sama..tapi tahun opkos la lain..cemane plak aku lahir-lahir je dah ade orang sign up kan blog ni kan..time tu pun x de orang peduli pasal blog, semua sibuk menyambut kelahiran seorang bayi yang comel, dan hensem..kahkah

Tahun ni xde ape pun yang special, hari lahir aku sama je dgn hari-hari yang lain..ehh2..tak..tahun ni punya birthday sumpah yang paling best..sebab lagi dua minggu aku nak final exam..so my best friends and i celebrate together-gather la..kat library..oh let me introduce you my bestest friends..for now...


We had so much fun that night..diorang ni suka buat aku confuse tau.. Kadang-kadang stress aku..tapi seronok la sebab setiap kali aku bersama dengan diorang, mesti aku belajar sesuatu benda yang baru..Knowledge is power..!..ni la perkataan yang tertulis kat dinding sekolah rendah aku dulu..plus!, diorang ni tak pernah merungut pun kalau aku tinggalkan diorang..hmmm..dah berbulan2 kot aku lupakan diorang ni..sekarang baru ingat nak bersama..

Ape yang aku merapu dan meraban ni aku pun aku tak pasti..Tapi yang pasti ni semua gara-gara encik exam yang nak datang melawat aku 2 minggu lagi..chow!

1 comment:

  1. untunglah lg 2 minggu... aku thn baru je terus encik exam dah nak jumpa aku..

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!