Thursday, 6 December 2012

Memang berkesan menghaluskan kulit..!

Aku pun tak tau la nak start cam ne entry ni...Memandangkan aku lelaki,,untuk "mereview" produk kecantikkan ni agak janggal la plakkan..Well, aku cuba..


Produk yang aku maksudkan ialah produk penjagaan kulit AURA MAYA..Kenapa aku suka produk ni?, sebab Produk ni mudah je nak guna..cuma ada 3 benda yang korang kena pakai..sabun pencuci muka,krim malam dan krim siang..ha ni mak jemah nak terangkan yang produk Aura Maya ni tak de bahan kimia..Sebab tu la dia tak leh tahan lama-lama..kena habiskan lima bulan selepas pembelian..and make sure produk yang korang beli tu pun bukan stok yang lama-lama la..

Masa memula pakai produk ni.. Memang korang akan rasa perubahan kat kulit..Kulit akan rasa gatal-gatal dan macam meruam sikit..cepat je benda ni berlaku..dalam 2 ke 3 hari lepas pakai akan rasa perkara ni..Bagi yang tak di berikan pendedahan awal ataupun tak de orang yang guide,mungkin akan terkejut dengan apa yang berlaku..Tapi sebenrnya itu adalah perkara biasa..

Ni kawan kakak aku yang guna produk aura maya...kawan since sekolah menengah lagi..sekarang dah jadi housemate..
Selain tu jugak, korang akan rasa yang kulit korang akan sangat berminyak..minyak-minyak yang dah lama dok bertapa dalam muka korang semua dikeluarkan..lepas tu jerawat-jerawat mula tumbuh..proses ini adalah biasa..Hal ni berlaku sebab segala kotoran and minyak dalam liang-liang muka korang sedang dibasmi..Sekejap je benda ni jadi..dalam seminggu camtu la..tapi kesannya lain-lain mengikut orang..

Sama ada lambat atau cepat..tapi ianya tetap akan memberi perubahan kepada kulit anda..cuma jangan berhenti pakai la..produk ni juga kalau boleh perlu dielakkan daripada panas..contoh macam masuk dalam beg ke..n kena bahang cahaya matahari..sebab suhu yang tinggi akan merubah tahap keberkesanan produk ni..Sebagai seorang pelajar jurusan kimia..perkara ini sememangnya akan merubah tahap kualiti produk..


Memandangkan aku sendri dah tengok hasil daripada pengguna produk ni..depan-depan mata..hmm..kakak aku je pun..so aku tak rasa was-was la nak "rekemen" kat pembaca blog aku ni..Kawan-kawan kakak aku pun dah terpengaruh dok pakai benda alah ni..sampai adik lelaki dia ni yang pemalas bagai nak rak ni pun disuruhnya..

Aduyai..Kalau aku rajin aku pakai la krim-krim jadah tu semua..Tapi sebulan aku cuba dengan rajinnya memang nampak sangat kesannya..cuma mungkin kalau aku teruskan kerajinan aku tu lagi 2 ke 3 bulan..baru nampak kesannya yang maksimum tu kot...sekarang ni pun aku pakai ikut mood..Kalau korang nak cuba jangan la ikut macam aku..pakai terus-terusan ok..!

As you can see..gambar ni memang pure without any editing done..
Aku  rasa korang memang kena cuba la..sebab dah banyak dah orang yang aku tengok sendiri perubahannya..dengan mata kepala aku sendiri..kalau nak order...pergi je kat link yang aku bagi ni..Oh Nur..=)

Sebab produk ni tak leh tahan lama..so setiap produk yang dijual adalah yang terbaru dan fresh dari ladang gandum cik temah belakang rumah..Kalau takde stok tu kene tunggu lah yer..Tapi dijamin Ori dan disahkan oleh kementerian kesihatan malaysia(kkm)..!..Selamat Mencuba..=)

JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARIPADA SEMALAM, DAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI !!!

KEEP IN TOUCH!!! =)

1 comment:

  1. tak pernah cuba..rasa malas nk tukar produk2, tkut jadi tak elok..btw, bagus jugak lelaki buat review mcm nie..hehe..iklan berbayar kah??

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!