Friday, 6 September 2013

3 perkara tentang blogging

Tapi kalau nak fikir senang apa pun tak boleh...kalau hashtag tu selalu orang bubuh #aptb..sekilas pandang memang boleh jadi abpbh...lol

Nak kata aku lama sangat blog tu tak lah..tapi sejauh perjalanan aku buat blog ni memang susah..walaupun aku tak de lah serious mana pun menaipnya, cuma hobi and suka-suka..memang aku tau pun tak de orang baca.. lol lagi..

kalau aku boleh summarize kan dunia blog ni...aku nak letak tiga point utama..

1.Luck
2.Rupa
3.Kualiti

Luck tu jangan cakap la..dunia sekarang ni semua pakai nasib-nasib je...tapi yang tang no 2 tu macam ada sedikit diskriminasi di situ..tapi itulah hakikatnya...dunia memandang rupa laaaa ni...tak hensem/cun..boleh jalan..lol kali ke tiga..

baru-baru ni meletup pulak pasal kalau tak nak sexy/free hair tak leh dapat kerja... Hal-hal cam ni nak marah sapa-sapa pun tak boleh...nak ubah pun dah terlambat...boleh kata start dari akar umbi tu memang dah ada problem tu yang sekarang jadi la benda-benda cam ni..hadoiii...sadis sangat.. #offtopic #emo

yang ketiga tu tak nafikan la, kualiti...kalau orang suka mesti datang blog ko hari-hari...tapi nak buat first impression tu yang susah...nak bina pengaruh tu bukan senang dik oi...tapi berbalik pada point no 1..kalau korang ada ong...untunglah...tapi tulah..kalau banyak sangat tapi nya memang #aptb lah...

kalau korang ada pendapat berkenaan topik..boleh la share-share kan di ruangan komen dibawah..atau call kami di talian 03-800800 #aptb #LOL...

1 comment:

  1. HA3! pling xskew dgn hashtag # sbb pening pulk nengok kat status fb..

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!