Wednesday, 15 January 2014

Sedihnya hidup kau...

Aku ada kawan yang selalu pandang rendah kat aku...well of coz la dia tak straight away acted out macam tu..sebab we kind of close la..dari segi dia berbual dgn aku, kadang-kadang tu terlepas cakap pun ada..tapi aku ni jenis yang tak ambil kisah laaa...sebab aku fikir memang betul pun...since school aku rasa aku lah yang paling macam tak de pape..aku ade ke x de ke..its not gonna change anything...sedih kan when we realize benda ni jadi kat kita...

Aku tau sebenarnya yang i have nothing pun to give to people around me...in fact aku plak selalu sangat annoyed org sekeliling aku sampai aku rasa diorang menyampah..yeah thats me...im always the one who people wouldnt ask for help, or opinion, or anything...even if they do..mesti dah desperate sangat la tu..and i know it..this post is not asking for your symphaty ke ape ke...i dont need it...hakz...ego lagi kan..bhahaha

But yeah...im glad i have family who support me all the way..n some friends(1or 2) yg mmg betul-betul appreciate me being around them...Sebab benda ni nak salah kan sape kan..its u..yes plain yourself..!..im not brilliant,im not good looking, and im not always being nice to people...so do i have to change everything for them?...NO..!..some said..lebih baik orang tak suka kita daripada mereka suka kerana kita jadi org lain..ha tonggang terbalik ayat..paham kan je la...

Let just put it this way...semua org lain-lain kan..and even in time korang rasa tak berguna pun...so what?!..u going to commit suicide??,,kill yourself?? pastu sah-sah masuk neraka jahanam...haaa...life must go on..!..you yourself are responsible for your life..tak dinafikan jugak la kawan-kawan pun membantu..tapi since they didnt seems to help..just find other way to make it work...hmmm..shame on me...im writing this for me actually...

Hope for the best...n pray to Allah..even you are not that religious..sembahyang pun lambat..kadang tinggal la...buat benda-benda dosa selalu..of coz we realize it...but..yeahh..its the matter of time i guess...and my phase of life..im on this fasa..we always wanted to be better..like who doesnt...??..

keep youself motivated n do everything the best you can.....!..=)

1 comment:

  1. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Saya baru menemukan blognya - nice:)
    Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete

Nur Sihat - Rahsia untuk anda!